torsdag 30. desember 2010

I gamle dager

I gamle dager. Da var dagene liksom litt som de gamle er nå. De var unge da,og husker nok tiden som sin ungdomstid. Jeg var bare ett lite virus, molekyl eller bare ett vindpust. Var ikke påtenkt engang. Jo planen var nok der inne et sted i tankene. Så kom tiden min. Min tid . Ja den jeg lever nå. Tiden da jeg kom ,er gammel nå. Det er lenge siden det . Fordi planen var der et sted, er jeg her nå og hos deg. Din vei kom nær min vei. Nå har våre veier møttes. Planen var der nok, godt skjult bak tykke gardiner. Ingen visste hvor det bar. Far og mor og med sin kjærlighet til hverandre. Skapte barnet, men planen fulgte ikke med. Den kom til etter hvert. Men det ble kanskje ikke slik som tanken var. Likevel ble det helt som det ble. Du ble deg og jeg ble meg. Helt perfekt. Som om det var en plan likevel . Vi er jo her nå. Jeb 30.12.10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar